Обмін і повернення
- Якщо під час отримання посилки ви помітили, що доставлений товар не відповідає замовленню, менеджер на пункті видачі посилок Нової пошти оформить повернення. Звертаємо вашу увагу, в такому разі повернення можливе, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
- Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на нашу електронну адресу info@alpenstore.com.ua
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
Обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару саме у нас.
Ми запропонуємо можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару розповімо, як відправити посилку нам.
Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково ми відправимо вам повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за вказаними на сайті ALPENSTORE контактами.