Інформація про доставку
Доставка товарів в магазині Alpenstore здійснюється за допомогою оператора Нова пошта - Самовивіз з відділення або Поштомат.
Доставка до відділення "Нова пошта". При сумі замовлення до 1500 грн - доставка згідно тарифів перевізника, понад 1500 грн - безкоштовно.
Оператор “Нова пошта" повідомляє про прибуття вашої посилки на відділення чи в поштомат.
Сплатити вартість товару в замовленні ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні компанії "Нова пошта".
Замовлення з доставкою "Новою поштою" приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки вашого замовлення за допомогою сервісу "Нової пошти" на сайті компанії.
Ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення Нової пошти на інше в межах міста, або в відділення іншого міста, дана послуга Нової пошти має бути оплачена вами додатково. Також, ви самостійно можете змінити отримувача посилки в додатку Нової пошти, в разі, якщо посилка сплачена.
Звертаємо вашу увагу, що замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів (не більше 3 днів в поштоматі), після вичерпання цього терміну воно буде відправлене нам назад.
При отриманні замовлення в відділенні НП, що було сплачено банківською карткою на сайті, зазначений в замовленні отримувач має показати документ, що посвідчує особу, або штрихкод одержувача у додатку "Нової пошти" (для замовлень на суму до 5 000 грн).
Рекомендуємо перевірити посилку при отриманні у відділенні "Нової пошти". У разі, якщо ви помітите пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії "Нова пошта" відповідний акт. Один примірник акту, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії-перевізника.